Total Pageviews

Thursday 17 February 2011

Tips Kanak-kanak

Alhamdulillah akhirnya lahir gak blog saya yang tersendiri...kerana sikap saya yang bercita-cita menjadi guru tak kesampaian..saya lahirkan blog nie untuk tatapan umum..dan perkongsian cerita-cerita yang menarik..

Kanak-kanak nie kalau kita cerita memang tak habis dan ragamnya..setiap individu di lahirkan dengan penuh keistimewaan, kelebihan dan kekurangan...saya ada terbaca satu artikel dari Lilian Kats yang berbunyi lebih kurang begini zaman kepayahan yang paling besar adalah kesusahan utnuk mencapai persamaan...tapi bila difikirkan balik persamaan untuk apa..dari segi ketinggian seseorang,kesukaan terhadap muzik, matematik dan kecantikan...tetapi sebenarnya persamaan itu adalah dari segi kemanusiaan...

Di KOOKOOKIDS saya cuba mencari keistimewaan dan kelebihan seseorang kanak-kanak dan juga remaja tu sendiri dalam mengenal diri sendiri..dengan lebih baik..di samping itu diterapkan juga nilai-nilai murni yang diterapkan oleh nenek moyang kita dulu...

No comments:

Post a Comment