Total Pageviews

Saturday 19 February 2011

Hari minggu

Bila dikaji selidik rasanya hari minggu nie hari utk berehat...hehehe. Tp sayang hari nielah penuh dengan aktiviti yang x sempat buat hari biasa.

Contohnya hari nie sibuk menguli badan yang penat seharian bekerja. Badan perlu dimanja dengan urutan Dan tungku. Aku mengenal MAK CIK MAIMUN hampir 8 thn umur anak aku yg ke 3. Sentuhannya penuh dengan kesabaran Dan kelembutan..Dan sentiasa x pernah mengecewakan aku.. Kadang2 anak2 aku pun diurut kerana kepenatan seharian bersekolah. Aku mengajar mereka menjaga badan agar sihat luar Dan dalam disamping menjaga tingkah laku dalam menjadi anak2 yg soleh Dan solehah.

Seronoknya hari mingguku terisi dengan seribu satu aktiviti...petang nanti mcm biasa ke kelab bermain bowling,berenang Dan ke gim..tp x kurus mana pun...Hehheeee...yang sedang2 saja...

No comments:

Post a Comment